01. Alle genoemde prijzen zijn in EURO en inclusief 21% BTW. Alle prijzen onder voorbehoud van zet- en drukfouten.

02. De leverings- en betalingsvoorwaarden zijn voor iedereen toegankelijk en opgenomen op de internetsite van ”DE ZEEBAARS”. En enkel in de Nederlandse taal.

03. Door het plaatsen van een bestelling geeft u aan akkoord te gaan met de leverings- en betalingsvoorwaarden.

04. ”DE ZEEBAARS”, garandeert dat het geleverde beantwoord aan de overeenkomst en voldoet aan de in het aanbod vermelde specificaties en zolang de voorraad strekt. Afbeeldingen, foto’s, tekeningen benaderen zo goed mogelijk de werkelijkheid.

05. Alle bestellingen worden in behandeling genomen. In de regel is de levertijd binnen de 5 werkdagen. Indien ”DE ZEEBAARS” hieraan niet kan voldoen zal aan u een mogelijke leverdatum kenbaar worden gemaakt per mail. Alle bestellingen kunnen vermeerder worden met transportkosten afhankelijk van leveringsadres. Indien een bestelling ingepakt langer is dan 175 cm zal vooraf overlegd zijn over de wijze van transport ivm verhoogde transportkosten. Transportkosten worden afhankelijk van leveradres steeds vermeld op uw totaaloverzicht in winkelwagentje.

06. Betaling vindt plaats via een van de vermelde betalingsmethoden, ook als u zou kiezen voor afhalen winkel.

07. Leveringen vinden plaats via gerenommeerde bedrijven als DHL, DPD, GLS, UPS, TNTpost, PostNL, kleine verzending kunnen plaatsvinden via PostNL per stevige kunststof envelop of als kartonnen brievenbuspakket. Voor alle zendingen geldt de eventuele transportschade en of vermissing voor risico van de klant komt. Voor sommige zendingen (aangetekend) zult u als klant moeten tekenen voor ontvangst. Indien wij uw mail-adres hebben bij uw bestelling krijgt per mail bericht dat pakket te volgen is via internet. Desgewenst kunt u aangeven het aflevermoment te wijzigen. Als uw bij een eerste afleverpoging niet thuis ben, volgt een tweede moment van afleveren. Als u ook op het tweede aflevermoment niet thuis ben komt pakket retour aan ons.

08. Annuleren nadat u bestelling is verzonden worden verzendingskosten wel aan u berekend en in mindering gebracht op het al betaalde factuurbedrag. Ook de verzendkosten van u aan ons ”DE ZEEBAARS” zijn voor uw rekening. Na terug ontvangst goederen vindt terugbetaling plaats. Indien uw betaling heeft plaatsgevonden via Buitenlandse card of Creditcard zullen de door ”DE ZEEBAARS” af te dragen kosten aan de Creditcard organisatie in mindering worden gebracht.

09. Indien een door uw besteld artikelen voor reparatie of garantie aan ons retour gezonden moet worden zijn de kosten voor uw rekening. Van alle retour gezonden goederen moet de originele factuur worden meegezonden. Voor molens geldt tevens dat deze in de orginele doos inclusief de onderdelenlijst welke is voorzien van stempel ”DE ZEEBAARS” Ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd.

10. In eerste instantie zal getracht worden de reparatie binnen ”DE ZEEBAARS” te laten plaatsvinden. Indien dat niet mogelijk is en terugzending naar leverancier noodzakelijk is zal u per mail daarvan op de hoogte worden gesteld, ook wat de mogelijk kosten zijn die daaruit voortvloeien. Fabrikanten hanteren soms een zeer ruime afhandelingstijd tot wel 6 weken na binnenkomst, uw dient hier rekening mee te houden.

11. Voor: Special aanbiedingen — Seizoensaanbiedingen — Maandaanbiedingen en OP=OP actie’s, geld zolang de voorraad strekt. B-STOCK artikelen worden nooit terug genomen.

12. ”DE ZEEBAARS” beoordeeld alle bestellingen op haalbaarheid.

13. ”DE ZEEBAARS” behoudt zich het recht voor zonder opgave van redenen de bestelling niet te accepteren of uitsluitend te accepteren onder bijkomende voorwaarden.

14. Op alle bestellingen, overeenkomsten en transacties is het Nederlands Recht van toepassing.

15. Indien uw bestelling plaatsvindt in een vakantieperiode welk aangekondigd staat op de startpagina OF ONZE FACEBOOK PAGINA zijn wij niet altijd in staat binnen de 24 uur te reageren over status van uw bestelling. Graag hiervoor uw begrip.

LAATSTE WIJZIGING OP 12 JANUARI 2023